Γράφω στις σημειώσεις μου, στο μάθημα του marketing… Μέσα σε ένα περιβάλλον τέλειας (για όλους απολύτου ελεύθερης στην πρόσβαση της…) πληροφόρησης, ο “οικονομικά λογικός πελάτης” θα είχε πάντοτε δίκιο… Στην πράξη, ο πραγματικός πελάτης έχει δίκιο, όμως, πάντοτε υπό τρεις προϋποθέσεις κρίσιμης σημασίας: “ Για Μια Νέα Οικονομική και Βιομηχανική Πολιτική ” 1. Μπορεί να προσδιορίσει (έστω και με βοήθεια) “Τι Θέλει”, 2. Κατανοεί τις επιπτώσεις της αγοράς του (τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα) & 3. Είναι έτοιμος να πληρώσει το αναγκαίο αντίτιμο, της επιλογής του. Αυτές οι τρεις Προϋποθέσεις συχνά παραβλέπονται και οδηγούν σε εμπορικά λάθη το marketing της επιχείρησης… Αυτά νομίζω πως ισχύουν και στην Πολιτική. Όπου πελάτης= ψηφοφόρος… “ Για Μια Νέα Οικονομική και Βιομηχανική Πολιτική ” Πλοήγηση άρθρων Χάρης Βλάδος: Δυσβάσταχτο το κόστος της απολιτικοποίησης Χάρης Βλάδος: Ανάπτυξη με κέντρο τον άνθρωπο…