Γράφω στις σημειώσεις μου, στο μάθημα του marketing… Μέσα σε ένα περιβάλλον τέλειας (για όλους απολύτου ελεύθερης στην πρόσβαση της…) πληροφόρησης, ο “οικονομικά λογικός πελάτης” θα είχε πάντοτε δίκιο…
Στην πράξη, ο πραγματικός πελάτης έχει δίκιο, όμως,
πάντοτε υπό τρεις προϋποθέσεις κρίσιμης σημασίας:
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.Εντάξει